Monday, August 9, 2010

Ramadan Datang Lagi

Al-Hassan II Mosque, Dar-el-Beida, Morroco
picture credit to google images

Sempena kedatangan Bulan yang mulia ini, Qies sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadan Al_Mubarak. Semoga dapat menjalankan ibadah puasa dan amalan yang lain dengan lebih khusyuk dan ikhlas. Qies sekeluarga juga ingin mengambil peluang untuk meminta maaf dan ampun kepada Abah, emak serta mentua dikampung, halalkan makan dan minum sepanjang menjaga dan mendidik kami dari kecil hingga dewasa. Tak lupa juga ampun dan maaf kepada kawan2 dan pembaca yang sudi bertandang ke blog Qies yang tak seberapa nie, sekiranya ada salah dan silap atau terkasar bahasa didalam percakapan atau penulisan diblog Qies.

Selamat Menyambut Ramadan Al-Mubarak, sama2 lah kita bermaafan, rebutlah peluang memperbanyakkan amalan dan ibadah dibulan yang mulia ini.

4 comments:

rara said...

selamat berpuasa. :)

Naqies said...

Thanks Rara...selamat berpuasa jugak...

inabu said...

Salam k.qies....selamat berpuasa...nabu dah balik mesia ni...soriii byk2 sbb x sempat pi brig...sebabnya seminggu lebih nabu ngan kakak dok luaq..dr frankfurt ke prague, pastu ke budapest, sambung ke venice, then ke pisa, balik ke lugano, patah balik ke mendrisio, las2 baru balik umah, kiranya nabu tido umah kakak 3 malam je, yg lain semuanya tido luar...jdnya nabu mintak mahap la x sempat singgah umah k.qies...apa2 pun insyaAllah klu k.qies balik mesia nti, kompem nabu akan melawat k.qies, lawatan muhibbah kengkawan blog :)

Naqies said...

selamat berposa nabu..ye ke tak pe ler tak de rezeki jumpa kat sini.. kita jumpa kat msia aje laa ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink