Thursday, August 26, 2010

Yeahaaaa Sampai Jua Akhirnyaaaaa

tu dia kotak Doremon

Berakhirnya suatu penantian, Alhamdulliah akan ceria laa puasa2 yang mendatang hehehe... lama dah tunggu ari ni baru sampai ke tangan. Lama sungguh dan jauh berjalan hehehe. Cam biasa 2 bulan weh bulan 6 pos baru ari ni nampak muka, maklum le naik kapal lautkan pastu kat darat naik ketapi lak, siang berganti malam, malam berganti siang, hari berganti hari, minggu berganti minggu dan bulan berganti bulan gedebak gedebuk, mujur laa masih molek lagi benda kat dalam tu hehehe. .

Ni laa dia barang yang ditunggu2 tu hehehe..... >>>

stok tuk Aidil Fitri

Yaaa apa lagi stok makanan laaaa macam2 ada termasuklah ketupa segera lemang segera, kuah kacang segara sempena nak raya nanti huhuhu, jadilah dari tak de kan, raya taun ni bersederhana aje laa...baju raya pun taun lepas punya sebab sekali tempah haa ko kemain lagi tapi pakainya 1-2 helai aje, ada lagi 3-5 helai yang tak berpakai2 pun lagi... cuma harap baju anak2 bole le pakai lagi takut singkat aje kalo singkat pun harap2nya tak ler ketara sangat hehehe. Merasa gak le makan lemang walaupun segera aje...Setinggi ucapan terima kasih pada Cik Puan Jumisah sebab sudi melayan kerenah Qies ye..nanti balik kita gather2 Qies belanja satay k

8 comments:

*~ aRaBeLLa ~* said...

wahhh sampai 2 bulan tu..ramai ke rakyat kite kat swiss?

Naqies said...

ara kalo kat tempat akak ni cuma akak n family aje ler..kalo kat big cities cam geneva & zurich tu ada ler tak silap dlm swiss ni cuma ada lebih kurang 160 org rakyat msia ..

Nurul a.k.a Riko said...

lamer gak...yer 2 bulan sampai tp tak perlah kan...janji selamat sampai. Selamat memasak yer Qies.

Zilla said...

tu dia banyaknya...kayala pak berahim tahun nie qies...hehehe

my frenz,ada sorang yang dok switzerland qies, tapi lupa pulak belah mana...

Ray said...

Weyyy...lama gila!!

Nasib baik aku tak volunteer anto ikan terubok masin kat ko kan?? Kalo tak agak2 memang berulat dah samapi kat sana. Hiksss..

Aku ler...name betul lain, nama porem lain, nama blog plak lain

Naqies said...

Tu laa kaya kejap pak berahim, mmg dari dtg stok berahim peneman setia kami disini. Zila member tu duk mana? Mizz tu laa kalo ikan terubuk mau berulat2 dah huhu...

rara said...

wow.. memang standard ye 2 bulan tu? nasib sempat sampai b4 raya.. hehe..

Naqies said...

a'ah laa adik..2 bulan, alhamdulliah sempat sampai b4 raya..kalo tidak nangis akak kat sini hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink