Monday, May 18, 2009

Oh Cik Opie

Tengok tu suka ler tu....dapat 'cik'..... akhirnya tanggal 17 May 2009 berjumpa gak ngan opie ....jangan memain jumpa kat secret recipe im8.....tuh.....opie tunaikan gak janji nak jumpa coz sabtu(23/05/09) ni haku dah set gathering ngan geng cari forum yang lain (has, monik, kee, sksk n sifu aina) org jauh2 leh jumpa ......takkan ler opie yang duk muadzam tak dan nak jumpa kot.....malu ler....hehehe......dan inilah hasil nye.....

tapi tu ler dapat jumpa kejap ajer....walaupun tak puas berborak tapi nak wat camne masing2 mengejar masa...maklum ler si opie tukan nomad hehehe (jgn mare opie....nanti kena jual ;-p).....Tak sabar nak jumpa geng cari....dah janji nak merempit soping abih ler bergegar ler tempat kami soping tu nanti....semua kaki bargain .....hahaha....cayoik2....

4 comments:

Opie said...

aku dah lompat dapat title cik nih...hahhaha

lenkali jumpe lagi ye..hahahhaha..sonok weii..walaupon aku pemalu orangnye

Azizah Ali said...

sonok nyer korang leh gi dating. aku nie ari2 dating ngan kak badar ajer lerrr... dia tgk muka aku, aku tgk muka diaaa....hahahahaaa...

Naqies said...

sekali lg jumpa aku panggil cik puan lak eik...

Naqies said...

meh ler diana weh dtg kontan ni ajak sekali kak badar tu...jgn asik jalan2 obersi ajer...local pun lawa2 hapa hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink