Wednesday, May 27, 2009

Novel Baru

Terembat lak 2 bijik novel....adeh dalam tengah2 kering ni ler nafsu membeli bermaharajalela, padahal dari opis tadi cuma nak beli barang2 tuk launching minggu depan, ni le padah masuk popular tak bole kalo tak ronda tempat novel haa kan dah terembat bukan 1 tapi 2 buah terus, tapi sempat gak ler tipon cik abe.. antara dialog

aku : "ayah, mama want to buy something"
hubby : " nak beli apa?"
aku : " tapi ayah belanja bole?"
hubby : "ye le...nak beli apa?"
aku : " mama nak beli buku...tapi mama nak amik 2 buah bole?"
hubby : " oh buku ramli awang murshid yang baru tu ker?"
aku : " oh tu pun ye gak, tapi mama nak beli 1 buah lagi bole, tapi ayah belanja ler, eik"
hubby : " errr..buku apa lak...?"
aku : " alah bole ler mama nak amik angels & demons bole?..ayah belanja k"
hubby : " errmm... angels & demons...aaaarr amikkkkk lerrrr"

hehehe dialog yang tak seberapa...apa2 pun yang penting dapat 20% diskaun...dah ler last month berabih duit beli twilight series...walaupun terbang rm133 after 20% discount...tapi aku puas hati ler sebab citer dia best...idak sure haku menyesal giler2...

Novel : MIKHAIL
Penulis : Ramli Awang Murshid
Sinopsis

Mikhail sebagai satu agenda yang dipengaruhi wang bertunjangkan kuasa. Wang serta kuasa dijadikan sandaran sebagai satu simbol kejahatan. Mereka yang enggan bekerjasama akan dijatuhkan hukuman mati. Mikhail pula adalah alat kepada misi pembunuhan itu. Saspens dah penuh emosi.

RAM antara penulis yg aku minat, bole dikatakan semua buku2 novel dia aku wat collections, penulis saspens thriller yang amat2 kurang dimalaysia...malah RAM penulisannya mempunyai fakta dan segmen ilmu didalam setiap novel2nya. Lagipun aku tak berapa gemor baca buku2 cintan cintun ni....

Novel : Angles & Demons
Author : Dan Brown

Synopsis
World-renowned Harvard symbologist Robert Langdon is summoned to a Swiss research facility to analyse a cryptic symbol seared into the chest of amurdered physicist. What he discovers is unimaginable: a deadly vendetta against the Catholic Church by a centuries-old underground organization - the Illuminati. Desperate to save the Vatican from a powerful time bomd, Langdon joins forces in Rome with the beautiful and mysterious scientist Vittoria Vetra. Together they embark on a frantic hunt through sealed crypts, dangerous catacombs, deserted cathedrals, and the most secretive vault on earth...the long-forgotten Illuminati lair.

4 comments:

Fadz said...

akak pon baca angels and demons? cool la akak. you will love it. nanti boley pinjam :D

Fadz said...

i like the latest cover....lagi lawa dr cover dia yg previous.tak lawa!! :(

Naqies said...

asik ler nak pinjam...beli sendirik ler hahaha

Fadz said...

eleh akak pon tau org kat sini tgh sengkek
btw lin apply keje kat popular kat kuantan hahahaa
tgk la kalo dpt atau idak
mana tau nanti kalo dpt leh dpt buku pree :P
heh i wished hahaaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink