Wednesday, June 20, 2012

Patah Tumbuh Hilang Berganti...

yang ni pakai tuk g opis 
yang pakai tuk jenjalan
Ye patah tumbuh hilang berganti, tapi masalahnya tak patah dan tak ilang ahaks, tapi kena gak ganti sebab yang sedia ada tu udah uzur bebenor, pakai pun dah tak sedap. Lepas sales 50% dpt laa Rm160 tuk 2 pasang, ok kira murah laa kan...

6 comments:

cik panadol said...

rajin akak pakai high heel ye...sy p opis pon pakai selipa jepun je...paling hebat pon pakai sport shoes pasar malam hahaha....

Naqies said...

adik, kasut tu pakai dari naik n turun keta terus ke opis tak sampai sepelaung je, mampu laa hehe.. dlm opis tak berkasut pun hehehe

Tinta Lana said...

Salam kak :)

Lana ingatkan, tumit kasut nya patah, lalu dibeli baru sbg ganti..kah3.

Rupa2nya, lain jalan citernya..adeh. T___T hehehe

cendol said...

haha ini kira tak patah tak hilang tapi berganti ye haha

tiefazatie said...

ifapakai flat shoes je..hihi

Naqies said...

Lana & Cendol: biasa laa namapun perempuan kan hehe

Tie : dlm opis berkaki ayam je, jadinye heels tu eksen sementara nak sampai opis hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink