Tuesday, March 15, 2011

Alahai Manisnye....

Buah Kundang..yum2..besar seh..kalah telur ayam gred A
Jemput terliur jamu mata ahaks...buah kundang ni antara buah feberet Qies, haha semuanye feberet tak de yang tak kan...asal bukan batu, kayu ngan besi aje semua Qies makan selagi makanan tu halal dimakan... Buah ni beli masa on the way to Pasir Mas, Kelantan...yesza...cuti sekolah kali ni Qies jalan2 cari pasal kat kelate lok, macam2 nak cari nie antaranya nasi kerabu, nasi dagang, laksam tu menu wajib hehehe...

Buah kundang ni beli kat R&R Sungai Perak, punya laa lama tak makan buah ni, Qies pun amik laa dalam sepuluh biji buat makan dalam kereta, bila nak bayar terkejut giler huhu 10 biji rega dia RM15.25 hokey...gulp terkedu jap, tapi memikirkan dah lama tak makan pastu buahnye sebesar separuh tapak tangan so pejamkan aje laa mata membayarnye...alhamdulliah manis and juicy lagi...puashati ooo....

Ok laaa nak titun esok operasi menyoping dan jalan2 cari makan sehari suntuk...insyallah nanti laporan menyusul yaaa....

6 comments:

Pendekar Berkuda said...

besarnyer buah kundang... tak pernah tengok dan rasa lagi... boleh bagi tak??

Puanbee said...

besarnya memang berbaloi ah...sedap uh lama jugak tk makan buah kundang !

Atsuko Ichirou said...

tak penah rase pon...
ingat buah kundang tu pahit ke...
rupe2nye manis ek...

Naqies said...

Pendekar, nak bg guano mana, kalo pos sure udah benyek

Pn bee a'ah mmg sedap sgt

Atsuko dia x pahit plg2 pun masam aje

aleen aiden said...

mak aih...da lama xmakan buah kundang.dulu2 klo kat kampung nak makan pegi ambik je kat blakang rumah.hu3

Naqies said...

wah ye ke aleen..syoik tu kalo pokok ada kat rumah, bila teringin aje terus g kat pokok, fresh gitu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink