Thursday, June 18, 2009

Nasi Kerabu...yummy

Minggu ni ari2 duk breakfast makan nasi kerabu...tak jemu2 aku rasa makin ari makin sedap ajer...lagipun murah giler weh...nasi kerabu ni baru rm2.50 ajer ...tapi tengok tu ulam dia ngan ikan dia kira memang puas hati ler makan, berbaloi ngan harga rm2.50 kalo kat tempat lain tak dapat rega tu ngan ikan besar tu...dengan harga rm2.50 aku cuma leh dapat nasi kerabu kosong ajer ler telur masin pun tarak .....tapi ade satu ajer ler kedai kat opis aku ni memang murah, sedap pun sedap cuma jauh sikit ler kena menapak huhuhu..
Errmm camno lah nanti aku dah duk swiss....sure giler rindu makanan kampung2 ni...huaaaawaaahhhhhhhhhhhh

4 comments:

zailamohamad said...

Salam, Zaila da amik tempahan untuk sape2 yang nak makan nasi kerabu..hihihiii:)

mum of 2 said...

nampak sedap nye...yum yum..

hasz yusof said...

sebelum baca ..mati2 aku ingat tu peha ayam goreng upin & ipin

Naqies said...

sabo ajer ler ko ni terang2 dah leh nampak kepala ikan ...lg ko nampak drumstik lok...isk2 rabun gak ko ni hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink