Tuesday, April 30, 2013

Kini Bukan Lagi RAHSIA

Assalammualaikum...
Makin panas dan hangat minggu2 terakhir sebelum rakyat Malaysia memBUANG undi..pelbagai cara digunakan oleh parti2 yang bertanding tidak kira laa atas sebab bertanding untuk membela rakyat atau memBELA kepentingan dan harta dan yang seangkatan dengannya..

Aktiviti berkempen2 dan ceramah2 yang saban hari diadakan dan secara tak langsung tetiba terajin lak muka2 calon bertanding ni datang bertanya permasalaan dan KHABAR sedangkan sebelum ni nak nampak bayang pun nan hado hokey.. 

Tak cukup dengan kempen & ceramah, perang bendera tak sah citer laa, iklan pun korang dah sedia maklumkan sebab sangat annoying lak nengok setiap selang 5 minit hokey berita tv pun sama hokey boleh muntah kedarah dihidangkan benda yang sama 24jam hokey...
sangat mengganggu privasi hokey..
Rupa2 tak cukup dengan tu email pun saban hari penuh ngan amanat2 meraih undi, rupa2nya TAK CUKUP gak lagi, tengah2 malam pun nak ganggu lagi dengan sms pulok.. sangat cekap sebab ada database no tipon tuk setiap pengundi untuk DUN mana kita mengundi, sedangkan my phone no tu registered bawah nama cik asben k, ok tu one thing if dah ada database yang sebegitu lengkap NAPA TAK PERAMBAT PENGHUTANG2 PTPTN, MARA,  PENGHUTANG2 NEGARA YANG DAH JADI ORG MINYAK HITAM BERKILAT.. takkan time mengundi je kot guna semata2 nak meraih undi...

Tak cukup gak lagi siap CALLING-CALING lagi bila angkat suara mesin yang mengAMANATKAN korang tuk mengundi calon sekian-sekian.. HOKEY INI SANGAT TIDAK HOKEY, mengganggu PRIVASI, kata negara demokrasi.

Tagline UNDI ANDA ADALAH RAHSIA... KINI TIDAK LAGI RAHSIA!!!!!! HOKEY...

Mood emo sebab tengah2 malam sms masuk bising jeh taw....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink