Thursday, April 18, 2013

FER'WHITE Untuk Kulit Cantik & Berseri

Assalammualaikum...
Alhamdulliah minggu yang tidak terlalu panas sesekali hujan dipetang hari, syukur atas nikmatmu Ya Allah...

Nak kulit cantik dan berseri serta awet muda? Ya sapa yang tak mau kan, sebab nak nampak muda sentiasa sampai ramai yang sanggup berhabisan dan bercucuk tang sini, tang sana, tang sinun, sudahnya muka dah jadi muka kartun penyek, kulit je tegang tapi rupa dah lari dari bentuk asal, kan ke dah merubah ciptaan tuhan tu, ishk...ishk...

Kecantikan sebenarnya datang dari dalaman, hati dan jiwa yang tenang juga merupakan faktor yang penting dan diikuti dengan penjagaan dan pengambilan supplement yang betul bagi mendapatkan kecantikkan dalaman dan luaran...dan juga harus senaman bagi menyihatkan tubuh badan barulah lagi deboom..

Ari ni nak promo2kan pasal Fer White Pure L-Gluthathione yang tengah malatup sekarang ni ...meh2 tengok dedekat...
FB > BCHOMEY

Fer'White menjadikan kulit lebih cerah, licin dan awet muda serta meninggikan kadar metabolisme dan berkeupayaan menurunkan berat badan kerana mengandungi Acai Berry yang tinggi kandungan anti-oksidanya.

Fer'white adalah keluaran Fereena Beauty Care yang mempunyai kelulusan KKM, Kilang GMP dan pengesahan halal Jakim serta terbukti selamat untuk diambil.  Fer'White adalah gabungan 15 jenis bahan yang sangat berkesan dan berkualiti serta mampu dibeli.

Atara kandungan yang terdapaat didalam Fer'White :-
* Kolegen (ikan talapia)
* L-Glutathione 
* Vitamin A,B,C,D,E dan K
* Acaiberry
* Mangosteen
* L-carnitine (anti aging)
* L-taurine
* Apple stem cell + grape seed extract
* Hyralonic Acid
* Dextrose andyrous (anti-aging)

Cara Pengambilan (1 bulan)
Pagi : 1/2 scoop -  Malam : 1/2 scoop

HARGA : RM95 SAHAJA
Postage : RM6/RM9 (Sabah & Sarawak)

PERCUMA SHAKER!!!!

ORDER SEKARANG DI FB BCHOMEY 
@ ISIKAN BORANG DISINI
TWEET : beechomey
EMAIL : Qysna

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan kulit lebih cerah berseri!!! meremajakan dan melembapkan kulit serta awet muda.  Juga merawat kedutan pada kulit dan kaya dengan vitamin dan kolegen untuk membina sel kulit baru agar kulit sentiasa sihat.  Berkesan merawat parut dan kesan jeragat pada wajah disamping memberikan tenaga tambahan dan menyihatkan tubuh bada. Sesuai untuk wanita dan lelaki serta juga wanita hamil dan juga yang menyusukan bayi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink