Monday, December 31, 2012

Ku Sangat Ketinggalan Hokey...

Assalammualaikum
Durian Crepe
sungguh tak comey balutannye..
Ok memang Qies mengaku yang Qies sangat2 ketinggalan giler2 hokey, orang lain semua dah sibuk2 mengodernye, malah ada yang gigih mencari resepi gigih juga belajar membuatnye, tapi Qies yaa nan hado..

Tapi semalam kebetulan ada Pesta Makanan di Kuantan Parade, ada laa jual benda alah ni, so sebagai suami yang prihatin, cik abe pun beli laa sepeket untuk isterinye.. beli apa tu? haaa doyan crepe laa, sadiskan orang dah basi pun citer pasal doyan crepe ni orang lain dah siap makan nangka crepe, manggo crepe dan macam2 lagi dah depa buat...Qies baru nak terkedek-kedek merasa hahaha...

Sepeket Rm10 hokey dalam ada 6 bungkus doyan crepe, mahal seh baik laa beli je buah doyan dapat gak laa sebijik lagi puas makan, tapi sebab cik abe dah beli, telan je laa, ok laa not bad laa rasanye tapi bagi Qies laa orang lain Qies tak tau makan buah doyan lebih sedap laa, lebih nikmat gitu...lagipun skrang ni selonggok RM10 pun dah leh dapat, nak lagi best doyan musang king perggh mantop wa cakap lu...

So verdict tuk doyan crepe bagi Qies cuma 2*/5* je laaa... 

Sekian melaporkan....

1 comment:

Shamsiah Abdul Rahman said...

Qies,
Sempat lagi..
Kalau dh luar musim tu lain citer la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink