Saturday, August 8, 2009

Kebisian Yang Teramat Sangat

Adeh bizi giler lately nie....macam2 hal nak kena settelkan....last saturday wat garage sale...sambutan amatlah mengalakan...ramai gak yg datang ....ari ahad pun ade yang datang bertanya lagi...yang dah dibooking org pun depa still lagi duk bargain2.....minta ampun banyak2 ler coz dah janji ngan org yang booking .....almost 60% dari barangan kat rumah ni udah all booked...payment ajer ada yang belum ....sbb kena ler antor barang dulu baru dpt duit kan..COD le kan....
ni along punya

ni aqiesh punya

Urusan ke swiss pun byk gak tak settel lagi...baru ajer last wednesday wat pasport anak2...adeh angin tul sampai kat imigresen depa gitau gambo along tak leh guna coz pakai baju putih...aku dah tanya kedai....kedai kat HOKEY ajer as long as muka nampak clear...hampeh tul...dah le nak amik gambo along satu masalah....so no choice g ler kat mesin poto instant tu...rm10 bayar gitu ajer...kuar gambo memacam aksi....bertambah baran ler haku...giler tensi....mengamuk giler aku time tu...rugi rm10 gambo tak leh guna gak...mujur ler aku cek dlm handbag ade camera ngan kuasa ala2 Hitler aku paksa si along duk diam2 then snap gambo dia....alhamdulliah akhirnye dapat gak satu gambo yang bole diterima pakai...walaupun aku tak puashati...giler sedey aku mengamuk kat along....sian along...lepas insiden tu aku terus peluk si along and i told him that i'm sorry and i luv him....sob...sob...sob...emo ler pulak aku kat imigresen tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink