Thursday, November 13, 2014

Jom Bokwa

Assalammualaikum...
Sejak dah jadi fulltime housewife ni untuk mengelakkan kebosanan, yela dah biasa kerja jumpa orang macam2 jenis dan perangai, jadinya sekarang ni seminggu 2 kali Qies akan gie Fitness, alah bukan slim ke apa just nak built stamina yang rasanya cam makin lemau je kekeke..

Bokwa yaaa kegilaan Qies skrang nie, kalo ikut ati nak je gie ari2 tapi karang jadi orang lidi laa pulak kan, cukup laa 2 kali seminggu je melepaskan gian berjimba2 kat fitness. Kalo masa kerja dulu duk zumba2 laa ni kalo diberi pilihan antara zumba & bokwa, Qies lagi suka bokwa sebab sangat enjoy dan happening dari zumba..

Nak tau apa dia Bokwa, korang tengok jah video kat atas.. 10 minit pertama jah uols kompem laa akan berpeluh2, basah seh.. music dia non-stop antara 35 -45 minit. Bagi uols2 yang malas nak gie joint class, uols search jah kat utube layan je kat rumah pun bole..tapi kalo uols joint class lagi syiok laa havoc sikit sebab ada geng menginja2 kan keke

Nah 1 lagi utube tuk uols bole laa uols start goyang2kan badan, atleast sihat sikit badan bila berpeluhkan.. 

Selamat ber Bokwa uols....

2 comments:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

ica anjasari bogor said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink