Saturday, May 21, 2011

Siap ko aku siang ko!!!!!!!!!

Siap laa ko aku siang2 ko, ku siat2 ko bukan tu aje aku belah2 perut ko ngan isi perut ko sekali aku korek...berani ko eik....memang nak kena laaa ko nie...geram oooooo...siap ko aku siang ko...ko tunggu laaaa...hey sabo aje laa..bersiap sedia laaa ko eik....

ko siap k ....

:

:

:

:

:

:

:

:


jaga ko 

:

:

:

:

:

::

:

:

mana ko nak lari haaa

:

:

:

:

:

::

:

:



tak de sapa nak selamatkan ko

:

:

:

:

:

::

:

:



rasakannnnnnnnnnnnnn....

:

:

:

:

:

:

:

:

:




haaa kan dah ku katakan..
maa besar sama Aqies maaa...
mama tgk ikan panjang nie..
Aqies laa yang paling seronok sekali bila tengok ikan2 tu.... lama dah tak bawak dia gi pasar lagipun pasar kat sini ikan2 tak sesegar cam kat Kuantan, huhu tak sabar nak balik sana August nanti.  Ikan2 ni hasil tangkap oleh pak mentua gi memuka ke tengah laut ngan member2 dia di Terengganu...syoik dapat makan ikan n sotong fresh....
tengok tu...
sampai bersila tu menyiangnye. 
Sampai menyinsing lengan tu menyiang semua2 tu....seminggu ni puas hati laa makan ikan dan sotong...semalam dah buat kerapu 3 rasa, next will be sotong goreng tepung lak, hehe...


***************Auto publish entry***************

6 comments:

Opie said...

aku pon menimbun ikan segar kat umah nih..jenuh bg kat jjiran2..kawan laki aku baru balik dr laut pi memancing...dapat setan ikan koooo...siap sewa lori soh bawak balik....muntah tgk ikan

Naqies said...

tu mujur tak banyak sgt sbb pak mentua aku g beramai2 ngan member dia kira tu dah bg sorang sikit laaa tu...kalo idak pengsan nak menyiangnye huhu

tiefazatie said...

wah..best gle kak!makan ikan fresh nie..

Unknown said...

wah, besarnye ikan tu.. =)

Naqies said...

Tie, akak mmg suka duk kuantan, tak sabar rasanye nak pindah balik ke kuantan july ni, rindu nak makan seafood fresh..

Aisya,tu yg paling besar pak mentua bawak balik, dah selamat dibuat kari hehehe..

tiefazatie said...

wah..kalu sis pindah kuantan dh..nt ifa g kuantan leh roger2 sis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Auto Backlink